Selle aasta seemned

Mul venivad need postitused kuidagi pikaks proovin konkreetsem olla tulevikus aga seda postitust alustasin ka umbes jaanuari algul ehk, et kuu aega tagasi… Aga kevad läheneb ja proovin parandada end.

Sain siis seemned tellitud neid tuli mulle umbes 423e eest ja 3 eraldi ostukorvi pidin tegema, sest neil oli seal reegel, et üle 60 erineva seemne seal ei saanud olla. Nii siis tellimuste vahepeal pidin ära saatma ja siis otsast peale alustama. Ütleme nii, et rohkem ma seda teha ei tahaks. Kõikide tellimuste ostukorvi asetamise ja tellimisega läks mul umbes 3 h ja kui nad saabusid mulle siis nad olid ju kõik ühes suures kastis, kust pidin neid tellimusteks ümber sorteerima… Jätkusuutlik see küll pole, sellisel kujul igastahes mitte…

Kõik seemned laua peal.

Sorteerimine ei olnud väga hull aga aega võttis ka ikka korralikult nii 3 h ja siis mul jäi üle seemneid ja pidin osa tellimusi uuesti ülevaatama, et kõik saaks ikka enamvähem õigesti, ega ma ikka ei tea kas sai aga noh loodame. Ühte uba jäi mull küll kõvasti rohkem üle kui olin plaaninud… Ma ei tea kuidas see küll juhtus ja osasid asju mida arvasin, et ka endale tellisin pole üldse mulle olemas. Aga teisi jälle topelt 😀 Mina jäin natuke vaeslapse seisu, sest panin omale asju ostukorvi teistele asju pannes, see tähendas, et asjad olid jagatud 3 ostukorvi vahel ja viimast tehes polnud mul aimugi mis mul oli ja ei olnud… Aga näidan siis mis mulle jäi ja vb on lahkelt jagamisel ka need, mis mul on üle.

Näitan siin mis seemneid ma siis omale tellisin.

32 pakki

Minu seemnete tellimine käis siis teiste seemnete tellimuste vahel. Ma ei mäletanud üldse mis seemned ma omale võtsin ja mida mitte aga noh kõige hullem polegi, enamus on olemas mis ma tahtsin.

Toon välja mõned huvitavamad seemned, mis ostsin.

Seda ma muidugi hetkel ei tea miks ma nii palju herneid ja ubasid tellisin 7 pakki. Siin on väga erilisi seemneid ka eks ma vaatan üle mida tegelt ka kasvatan ja mille annan kellegile edasi. Siin siis
*uba-Greek Gigantes 
*türbiuba ‘Aquilon’ Green Bush Bean
*Charmette – Dwarf petit-pois type
*Rosakrone 
*”Bijou’ Giant Sugar Pea (HUGE edible-pods)
*Jessy Dwarf Sugar-snap pea
*Spring Blush 

Blue Fire (sinine tuli)

Sinine tuli- väga eriline tomat. Alustab kasvamist tume sinisena siis läheb punase musta kirjuks ja lõpuks on kaetud kulla pritsmetega. Palun arvestage, et see tomat on ikka aretuses, kuna nendel seemnetel on eriti paksult kaetud siis kõik seemned ei idane. Pakis on selleks pandud heldelt seemneid.

Lillkapsas (Brassica oleracea var. botrytis) on ristõieliste sugukonda kapsasrohu perekonda kuuluva kapsa teisend. Lillkapsas on üheaastane rohttaim, mille õisikut kasutatakse köögiviljana. Just nimelt ÕISIKUT.
Minu jaoks teeb selle eriliseks selle, et ma pole kunagi kasvatanud lillkapsast. Mulle ta maitseb ja kaubanduses müüdav tundub nii mürke täis olevat. Proovin kasvatada kindlasti katte all- kapsaliblikad.

Sutherland Kale (“Càil Cataibh” in Gaelic)
See lehtkapsas tundus olema täitsa teistsugune. Proovin ja katsetan, enne olen kasvatanud Nero di toscanat.

Tomatitest on mul:
* ‘Jen’s tangerine’- kollane kirsstomat
* ‘Chocolate cherry’- mustjas kirsstomat
* ‘Blue fire’- sinakas
* ‘Galina’ – kollane tomat kasvatasin eelmine aasta ka ja väga meeldis.
* ‘House`- kääbustomat aknalaual kasvatamiseks. Kasvatasin ja unustasin seemneid võtta. Ideaalne korterisse. Müüsin ka taimi kõige rohkem eelmine aasta.

Suvikõrvitsad erinevad:
* ‘Tondo di piacenza’- ümmargune paljutootev suvikõrvits. Kasvatanud 2 a aga seemneid pole suutnud ise veel võtta. LEMMIK
* ‘Benning’s green tint scallop’ – patty pan- pole kasvatanud lisaks huvitav kuju
* ‘Trieste white half long’- varajane heleroheline
* ‘Thelma sanders sweet potato’ – väga huvitav magusa kartuli maitsega.

‘Thelma sanders sweet potato’

Väike tutvustus seemnete kohta siis tehtud. Millest te veel teada tahaksite ?

Hetkel tegelen erinevate kasvuhoonete lehekülgede lappamisega, et leida hea kvaliteedi ja hinna suhtega kasvuhoone. Oma ideaalset kasvuhoonet hetkel ei jaksa ehitada, et tuleb leppida ostetavaga. On kellegil soovitusi kasvuhoonete osas?

Jälle kuulmiseni siis.

Autor: Kaja

mother, rider, hobby gardener, animal lover

5 kommentaari “Selle aasta seemned”

  1. Väga huvitavad seemned 🙂 Mul seisab suurem seemnete inventuur veel ees ja midagi ehk tellin ka juurde. Kuidas sa taimi ette kasvatad, kas kasutad ka taimelampe selleks?

    Meeldib

Lisa kommentaar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.