Õppida, õppida, õppida!

Ikka õpime edasi.

Mõningad vast teavad, et lõpetasin linnaaianduse eriala, kust sain aedniku 4 taseme paberid – Linnaaianduse eriala lõpetatud.

Nüüd läksin aga samasse kooli Hiiumaa Ametikooli edasi õppima maastikuehitust. Enne linnaaianduse õppimist tegelikult tahtsin minna maastikuehitust aga siis soovitati mulle linnaiandust. Ei kahetse põrmugi, see oli lihtsalt nii huvitav. Nagu ma aru sain olen ka motivatsiooni andnud mõnele lugejale tulla Hiiumaale linnaaiandust õppima, see on lahe 😀

Miks maastikuehitust õppida?

Mulle on alati meeldinud enda kätega midagi teha. Kohe kindlasti ma ei mõtle kudumist, heegeldamist jne nendes olen ma suht lootusetu. No mulle ei meeldi, häda pärast vb õmmelda katsetaks aga pole seda ka kunagi väga teinud. Koolis käsitöö tundideks lasin emal enamuse asjad valis teha, esiteks polnud aega hobuste kõrvalt ja mulle ei meeldinud ja jätkuvalt ei meeldi. Tundsin ka kerget ebavõrdsust poiste tööõpetuse ja tüdrukute käsitöö vahel. Tüdrukutel oli alati vaja hullult palju asju kodust teha aga poisid tegid ainult tunnis ja kõik. Ma ei tea kas see siia maani kehtib?

Igaljuhu pole mul ka olnud väga ehitusmehi käpärast ja ainukene lahendus on ise teha kui kedagi just ei jaksa palgata. Ja see rõõm kui suudad puust korraliku asja valmis saada on ikka piiritu, isegi kui see on väga viltu ja ehitajad vaatavad viltu sellele. Ehitamisest rääkides siis tahaks ehitada ponidele väikese varjualuse. See oleks tunduvalt suurem ehitus kui ma kunagi olen ettevõtnud… Aga selleks pean veel julgust koguma. Hetkel olen selle taga kinni, et ei suuda lõigata sirgeid servasid. Täna ringi googeldades leidsin nurgasae. See tundub olema selline natuke ohutum kui tavaline ketassaag.

Igaljuhul on mul tulemas sünnipäev, et äkki siis see ? Pean oma ehitaja käest üleküsima, et kas see on ka väärt asi ja põhiline asi, kui palju ta häält teeb 😀 Selline saeke aitaks mu ehitus projektid küll järgmisele tasemele.

Sillutise paigaldus

Igaljuhul oleme koos käinud nüüd 2 korda ja seltskond on tore aga kuidagi raamatupidamise kalduvustuega 😀 Numbrite kokkulöömisega sellel kursusel küll mingit probleemi ei tohiks olla.

Eelmise nädala suurema asjana käisime Taeblas kortermajade äärde paigaldamas sillutist. Meie grupp tehti kaheks, meid oli 6 vist sama objekti peal. Koos juhendajaga paigaldasime u 60m sillutist. See hõlmab siis ka kõiki alustõid. Mulle täitsa meeldib, sest sinu silme ees kohe asjad muutuvad.

Selline siis nägi välja peale 2 päeva tööd. Meiega vist oldi rahul, ise olime küll tööga rahul.

Lõpptulemus
Tõestus, et ma ka ikka kive ladusin.

Tänud lugemast ja uute kohtumisteni.

Autor: Kaja

mother, rider, hobby gardener, animal lover

Lisa kommentaar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.